Kongresy, oslavy a svatby

Kongresy, školení

Lázně Vráž disponují dvěma víceúčelovými prostory pro uspořádání různých firemních, ale i soukromých akcí.

Konferenční sál – kapacita až 96 osob, plocha 91m2. Jeho součástí je vybavení AV technikou (data projektor, plátno, bezdrátové mikrofony + ozvučení, wi-fi připojení, flip-chart).

Cena za pronájem 6000,- Kč /den.

Zámecký salonek – kapacita až 28 osob, plocha 49m2. Využití pro jednání nebo rodinné či firemní oslavy v příjemných prostorách vybavených stylovým nábytkem.

Cena za pronájem 2000,- Kč /den.

Rádi pro Vás zorganizujeme jakoukoli větší i menší společenskou akci, zajistíme vše potřebné dle Vašich požadavků a přání:

  • konference, školení, seminář
  • workshop
  • výjezdní zasedání managementu
  • zasedání valné hromady či představenstva
  • firemní večírek – firemní oslavu
  • obchodní jednání, pracovní setkání
  • teambuildingové akce

Dále pro Vás zajistíme veškeré doplňkové služby jako např. catering, technické vybavení, hudbu, módní přehlídku, aj.

Nabízíme také možnost ubytování pro větší i menší akce. Vhodným doplňkem Vaší akce je možnost využít některou z námi nabízených procedur.

Svatby

Snoubencům dle přání na místě domluvíme:

  • termín obřadu
  • místo konání obřadu (zámecký park, zámecká kaple)
  • výzdoba (místo obřadu, svatební tabule, květinový servis)
  • svatební menu včetně nápojů
  • rautové menu včetně nápojů 
  • ubytování ve svatebním apartmá
  • ubytování pro svatební hosty (v případě volných kapacit)
  • živá či reprodukovaná hudba
  • služby kadeřnické
  • služby kosmetické
  • fotografa
  • svatebního koordinátora

..a mnoho dalšího.

Konferenční sál pro svatební hostinu má kapacitu maximálně 60 osob. Sestavíme Vám svatební menu, nebo raut na základě Vašich požadavků.

Nabízíme možnost uspořádat svatební hostinu v zámecké zahradě. 

Oslavy

Prostory Konferenčního Sálu lze využít k pořádání firemních či rodinných oslav a setkání. Menu či rauty sestavíme dle Vašeho přání.