Kongresy, oslavy a svatby
Kongresy, školení
Lázně Vráž disponují dvěma víceúčelovými prostory pro uspořádání různých firemních, ale i soukromých akcí.
Konferenční sál – kapacita až 96 osob, plocha 91m2. Jeho součástí je vybavení AV technikou (data projektor, plátno, bezdrátové mikrofony + ozvučení, wi-fi připojení, flip-chart).
Cena za pronájem 6000,- Kč /den.
Zámecký salonek – kapacita až 28 osob, plocha 49m2. Využití pro jednání nebo rodinné či firemní oslavy v příjemných prostorách vybavených stylovým nábytkem.
Cena za pronájem 2000,- Kč /den.
Rádi pro Vás zorganizujeme jakoukoli větší i menší společenskou akci, zajistíme vše potřebné dle Vašich požadavků a přání:
- konference, školení, seminář
- workshop
- výjezdní zasedání managementu
- zasedání valné hromady či představenstva
- firemní večírek – firemní oslavu
- obchodní jednání, pracovní setkání
- teambuildingové akce
Dále pro Vás zajistíme veškeré doplňkové služby jako např. catering, technické vybavení, hudbu, módní přehlídku, aj.
Nabízíme také možnost ubytování pro větší i menší akce. Vhodným doplňkem Vaší akce je možnost využít některou z námi nabízených procedur.
Svatby
Snoubencům dle přání na místě domluvíme:
- termín obřadu
- místo konání obřadu (zámecký park, zámecká kaple)
- výzdoba (místo obřadu, svatební tabule, květinový servis)
- svatební menu včetně nápojů
- rautové menu včetně nápojů
- ubytování ve svatebním apartmá
- ubytování pro svatební hosty (v případě volných kapacit)
- živá či reprodukovaná hudba
- služby kadeřnické
- služby kosmetické
- fotografa
- svatebního koordinátora
..a mnoho dalšího.
Konferenční sál pro svatební hostinu má kapacitu maximálně 60 osob. Sestavíme Vám svatební menu, nebo raut na základě Vašich požadavků.
Nabízíme možnost uspořádat svatební hostinu v zámecké zahradě.
Oslavy
Prostory Konferenčního Sálu lze využít k pořádání firemních či rodinných oslav a setkání. Menu či rauty sestavíme dle Vašeho přání.